dinsdag 6 december 2011

vrede op aarde


Zo’n  paraplu hebben we allemaal hard nodig deze dagen

We kunnen beter thuisblijven en dit lieve borduurtje maken van Nancy Woodson.




Dit lavendelzakje maakte ik vorig jaar 

Kerst 2010 in mijn huis.
En heb je nog wat tijd over dan volgen hier twee leuke hartjes van Balades et Broderie van Carmela. Ik ga ze vast ook maken , maar heb nu even geen tijd.                                                                                        



Zoveel sneeuw als hieronder zullen we vast niet op korte termijn krijgen,alhoewel je weet maar nooit. Vorige week belandde ik op het blog van iemand uit Wyoming, VS, en ze liet beelden zien van de eerste sneeuw die er gevallen was en ze vertelde dat ze dat eerste pak sneeuw altijd heel byzonder vond omdat alle sneeuw dan nog zo schoon was, zonder vieze zwarte hopen. Ik was het helemaal met haar eens.


Zo’n mooie aankondiging als deze firma heb ik niet, maar zondag 11 en 18 dec heb ik open huis in kerstsfeer, iedereen is welkom, de koffie staat klaar.
Eilandseweg 29 in Nederhorst den Berg.




Toch bijna niet  van echt te onderscheiden?


Is ze niet lief, hollandser kan niet.







                  Vrede op aarde , in de mensen een welbehagen.



Groetjes Gonnie

2 opmerkingen:

  1. Hallo Gonnie,
    Wat lief allemaal. De borduurtjes zijn zo mooi, ik wil er ook wat maken maar tijd he.. Ontbreekt gewoon...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je even zeggen dat ik je blog ontzettend leuk en inspirerend vind! Dus........ ik ben volger geworden.
    Fijn weekend, Evelyne

    http://eefsneedle@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Totaal aantal pageviews