zaterdag 24 september 2011

Ste Marie Aux Mines

Het is weer even wennen, na al die luie vakantieweken. Gisteren begonnen  de winkel helemaal te veranderen om een beetje meer ruimte te krijgen en dat is gelukt. Voor je het weet slibt de boel dicht en heb je geen overzicht meer. Van handwerken is dus niets gekomen. Het volgende kussentje heb ik de laatste week afgemaakt. Het randje eromheen is van zijde, dat ik gemaakt heb van een  spierwit sjaaltje ( €0.80 kringloop ), dat ik even door de thee heb gehaald en daarna in repen van 1,5 cm heb gescheurd. Het motiefje is uit het boek A Stitchers Journey van Blackbird Designs.

Hier zoals beloofd wat foto s van de aankopen in Ste Marie Aux Mines. Eerst de stofjes.










De charms zijn van Rovaris, (http://www.rovaris.it/), zij hadden een prachtige stand, het was dringen geblazen.









De voorbeelden hingen kant en klaar in hun stand en waren beeldschoon, daar werd je heel hebberig van.


Dit leuke patroontje van Lynette Anderson Design kon ik niet weerstaan: naaldenboekje, schaaretuitje en een meetlinthoesje.





Verder nog wat houten knoopjes en wat bandjes en kantjes en ik bedenk me nu dat ik nog veeeeeel meer mee had moeten nemen , maar helaas. Volgend jaar is de herkansing, want we zijn vast van plan weer te gaan naar Ste Marie Aux Mines.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gonnie, wat is het kussentje mooi geworden! En wat was het genieten in de Elzas met elkaar. Leuke dingen heb je allemaal gekocht, volgend jaar weer hoor. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Connie, can I ask who makes the red heart fabric? It is so beautiful. Kind regards, Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Totaal aantal pageviews