vrijdag 30 september 2011

opruimwoede

Was na de vakantie in huis een beetje aan het opruimen toen mijn oog op deze doos viel. Ik was in de veronderstelling dat hij leeg was, en mijn verbazing was groot toen ik zag wat er allemaal in zat, ik was het compleet vergeten. Een beetje schatgraven in je eigen huis, het ultieme rommelmarkt gevoel.





Nog een paar fotos van naaimandjes die ik in de loop der tijd verzameld heb
Vaak heb ik de stofjes die vies en lelijk waren vervangen, en de mandjes gevuld met allerlei  naaigerei , gevonden op rommelmarkten en in kringloopwinkels.



Het rondje is een rolmaatje dat ik met een toilestofje bekleed heb.

2 opmerkingen:

  1. Nou, zo'n schat wil ik ook wel vinden. Mooie dingen allemaal, genieten hoor. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Zoiets vind ik nou nooit. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Totaal aantal pageviews