woensdag 20 juli 2011

de winkel

Verzamelen.

Een grote hobby van mij is het snuffelen in kringloopwinkels en op rommelmarkten ( mijn motto is : een vliegende vogel vangt altijd wat ).Wat tot gevolg had dat mijn huis een beetje vol werd. Komt menigeen bekend voor denk ik.
Dus kwam er een winkeltje, al weer zes jaar geleden, genaamd Rozen en Ruiten. Eerst een pandje gehuurd in het dorp ( Nederhorst den Berg ), maar twee jaar geleden verhuist naar een ruimte bij mijn huis  aan de Utrechtse Vecht. De winkelruimte werd gehalveerd ( was even slikken ), maar de tuin kwam erbij en dat maakte veel goed. Vrijdag en zaterdag is de winkel open van 10- 17 uur aan de Eilandseweg 29. Een klein voorbeeld van wat ik zoal verkoop.


LINNENGOED, oa tafellakens in diverse maten,
oud of nieuw gemaakt van oude stofjes en een rand met kant. Servetten en tafellakens met monogrammen.




KUSSENS, gemaakt van oude en nieuwe stoffen, of zoals links van een borduurwerk gecombineerd met patchwork ( deze is al verkocht )

SERVIESGOED, oa deze soezenschaal met lieve afbeelding van vogeltjes







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Totaal aantal pageviews