woensdag 27 juli 2011

Veranderingen.

Goedemorgen allemaal, het is nog vroeg, een beetje mistig buiten, eerst maar even een berichtje maken. In plaats van een zomerse warme ochtend, deze ietwat herfstige aanblik. WIJ WILLEN ZOMER , WARMTE EN VAKANTIEGEVOEL.
We gaan maar over tot de orde van de dag.
Een paar weken geleden ben ik begonnen met het veranderen ( opfrissen ) van de slaapkamer. Een hele klus, want ik heb veel ideeen .
Heb besloten om het maar stukje bij beetje te doen want de kamer is best groot. Eerst het stukje muur bij de balkondeur.
Ik had nog een rol toile de jouy behang liggen van Biggy Best, ooit eens op de kop getikt voor weinig . Was precies genoeg voor dit stukje muur.
Dit is het uiteindelijke resultaat.

Allerlei lijstjes die ik had gerangschikt en opgehangen en toch maar de mahonie ladenkast een kleurtje gegeven.
Moest ik erg over nadenken , want als het er eenmaal opzit is het niet meer terug te draaien. Maar het is goed zo.
De grote lijst is vroeg 19de eeuws en de drie ovaaltjes met strik iets later.



 In de  verweerde houten bak een  paar zakjes en kussentjes, gekregen of gemaakt.                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Totaal aantal pageviews