zondag 10 juli 2011

Tuin

Vanmorgen vroeg weer even gesurft, prachtige blogs bekeken, de hele wereld over. Ben iedere keer weer verbaast hoe makkelijk vrouwen hun hele hart uitstorten op hun blog, dat is toch wel een " vrouwending ". Mannen zie ik dat niet zo snel doen.
Prachtig opgezette blogs, waar ik als beginneling helemaal jalours op ben. Tot voor een jaar liep ik nog met een grote boog om de computer heen, maar langzamerhand begin ik wat vat op dat ding te krijgen.
Tijdens het surfen vanmorgen las ik op een prachtige site, dat het berichtje er wel 20 keer opnieuw opgezet was, en dat stelde me een beetje gerust, ik zal het misschien nog wel eens leren.
Dus even geduld,  jullie moeten het voorlopig met deze eenvoudige opzet doen, en ik hoop dat mijn interesses jullie ook zullen boeien.
Hier volgen nog wat foto s van de tuin, het "frisse" is er rond deze tijd toch wel een beetje af, en ook het noodweer van van vorige week heeft zijn tol geeist.

Ssssssst , niet verder vertellen.



 De lieflijkste clematis die ik ken: Triternata rubromarginata





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Totaal aantal pageviews