vrijdag 5 augustus 2011

Rood en blauw

Zoals jullie wel zien is de kleur rood en (licht) blauw altijd zeer aanwezig, de basis is witte en grijze tinten. Ik surf veel langs blogs met alleen witte interieurs, en dan denk fantastisch, dat wil ik ook. Maar het lukt mij niet, er is altijd kleur, en dan vooral rood en lichtblauw.
En ook zie ik schitterende spaarzaam ingerichte huizen, prachtig, dat wil ik ook en dan begin ik ijverig te ruimen, maar ook dat lukt mij nooit.
Ik heb mij er maar bij neergelegd.
Hier een kleine opstelling van dingen uit de winkel, jawel, rood en lichtblauw.

1 opmerking:

  1. hello
    your blog and your creations are beautiful.
    This service is very similar to DIGOIN Marinette, but you appointed California and is an inscription above, this is the new dishes? Can you tell me more ...
    thank you very much and congratulations for your nice photos
    Nath Burgundy
    http://letagerebobines.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Totaal aantal pageviews