zaterdag 19 november 2011

een beetje van mij en een beetje van casa mia

De verbouwing schiet maar niet op, rommel, rommel en nog eens rommel ( en heel veel stof) Help, ik ben mijn huis kwijt. Het ergste is nog dat ik helemaal niks kan doen. Ik moet het maar over mij heen laten komen.
Ben maar gaan handwerken, daar word ik nog een beetje vrolijk van en doe ik tenminste nog iets nuttigs.
De sok van casa mia vond ik erg leuk, maar iets helemaal hetzelfde namaken vind ik vaak te makkelijk , dus geef ik er mijn eigen draai aan. Overal wat ornamentjes vandaan gehaald en bijelkaar gegooid en voila-------



De letters van NOEL heb ik uit Creation Point de Croix (nov/dec 2011) het blad dat ik onlangs besteld heb bij Atelier Laura. ( http://www.atelierlaura.com/ ) Ik had het supersnel in huis, dankjewel Laura.
Wat zijn die franse handwerkbladen toch ontzettend leuk en inspirerend.




De kleuren voor kerst zijn bij mij eigenlijk altijd veel rood, wit en groen. Dit kussentje nu eens helemaal in winterwit.





De patroontjes heb ik uit verschillende boeken en tijdschriften samengesteld





Deze vogeltjes heb ik vorige week ingekocht voor de winkel, zijn ze niet lief
Groetjes en een heel fijn weekend, Gonnie.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gonnie, wat is de sok leuk geworden! Wat kan je dat toch goed. Ik kom hem snel in het echt bewonderen hoor. Groejes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gonnie,
    Wat mooi joh, die sok. Maar eerlijk gezegd vind ik dat witte borduurtje het allermooiste...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Totaal aantal pageviews